آهنگ هاي جديد پاپ وسنتي
دانلود آهنگ جديد اميرعباس گلاب در دو كيفيت متفاوت از نسل موزيك     متن آهنگ اميرعباس گلاب با نام گونه   تو زندگيم بجز تو خيلي فرصتا بود كه بي تفاوت از كنارشون گذشتم
           


    
تبلیغات
نظر سنجی
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

دانلود آهنگ جديد اميرعباس گلاب در دو كيفيت متفاوت از نسل موزيك

 

 

متن آهنگ اميرعباس گلاب با نام گونه

 

تو زندگيم بجز تو خيلي فرصتا بود
كه بي تفاوت از كنارشون گذشتم
نه اينكه منتي سر تو باشه اما
براي پيدا كردنت دنيا رو گشتم
چه آرزوهاي قشنگي كه تمامش
فقط براي داشتن تو ناتموم موند
ولي تو نيمه هاي راه ازم بريدي
واسه هميشه موندن تو آرزوم موند
سرد شدي درد شدي سوخت دلم باختم
دور شدي كور شدي سوختم و ساختم
تو سياه چاله گونت دل من حبس شد
عشقاي يك طرفه ديگه برام درس شد
سرد شدي درد شدي سوخت دلم باختم
دور شدي كور شدي سوختم و ساختم
سهمم از عشق تو حسرت و فرياد شد
از خدا خواستم و قلب من آزاد شد


منه مغرورو ببين فاصله دورو ببين
چند تا آهنگ و يه شعر از تو برام مونده همين
چي بهت داده خدا لشكر موهاي سياه
ديگه عاشق نميشم من به همين سادگيا
سرد شدي درد شدي سوخت دلم باختم
دور شدي كور شدي سوختم و ساختم
تو سياه چاله گونت دل من حبس شد
عشقاي يك طرفه ديگه برام درس شد
سرد شدي درد شدي سوخت دلم باختم
دور شدي كور شدي سوختم و ساختم
سهمم از عشق تو حسرت و فرياد شد
از خدا خواستم و قلب من آزاد شد

دانلود



بازدید (78)

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها: دانلود رايگان آهنگ, چه آرزوهاي قشنگي, اميرعباس گلاب به نام گونه,
[ شنبه 25 آبان 1398 ] [ 2:33 ] [ هانیه شاکری ]
نظرات
کد امنیتی رفرش

تعداد کل صفحات :

تبلیغات
ورود
آرشيو مطالب
آمار سایت
بازديدهای امروز : 3 بازدید
بازديدهای ديروز : 49 بازدید
بازديدهای این هفته : 60 بازدید
بازدید این ماه : 56 بازدید
بازدید سال : 1,027 بازدید
كل بازديدها : 3,452 بازدید
كل کاربران : 0 عدد
كل مطالب : 15 عدد
كل نظرات : 0 عدد
امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403