آهنگ هاي جديد پاپ وسنتي
      متن آهنگ اشوان با نام منو درياب   ياد توئه ديوونه كردم باز اين رابطه جنگِ همش دعواست خسته شديم از بس زديم فرياد برگرد يه كاري كن منو درياب برگرد منو درياب كه آشوبم
           


    
تبلیغات
نظر سنجی
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

 

 

 

متن آهنگ اشوان با نام منو درياب

 

ياد توئه ديوونه كردم باز اين رابطه جنگِ همش دعواست
خسته شديم از بس زديم فرياد برگرد يه كاري كن منو درياب
برگرد منو درياب كه آشوبم اين مشكلات تقصير من بودن
برگرد منو درياب منه ساده اوني كه از چشم تو افتاده
كي مثل من موهاتو ميبافه شبا آروم بشي
من نباشم درد و دل هاتو ميگي آروم به كي
هي بدي ديدم ازت اما نياوردم  به روت
خود خوري كردم همش تا كه نريزه آبروت
كي مثل من موهاتو ميبافه شبا آروم بشي
من نباشم درد و دل هاتو ميگي آروم به كي
هي بدي ديدم ازت اما نياوردم  به روت
خود خوري كردم همش تا كه نريزه آبروت


منو ببخش اگه  دستامو برات مشت كردم و
وقتِ سختي ها بهت پشت كردم
چون تو هم مقصري خب بهونه هاي بي خود
روزاي خوب بينمونو كي برد
حيف من حيف خاطرات بينمون
سنگدليِ نخوام بهت بگم بمون
حيف من حيفمون حيف خاطراتمون
برگرد منو درياب كه آشوبم اين مشكلات تقصير من بودن
برگرد منو درياب منه ساده اوني كه از چشم تو افتاده
كي مثل من موهاتو ميبافه شبا آروم بشي
من نباشم درد و دل هاتو ميگي آروم به كي
هي بدي ديدم ازت اما نياوردم  به روت
خود خوري كردم همش تا كه نريزه آبروت
كي مثل من موهاتو ميبافه شبا آروم بشي
من نباشم درد و دل هاتو ميگي آروم به كي
هي بدي ديدم ازت اما نياوردم  به روت
خود خوري كردم همش تا كه نريزه آبروت

دانلود

 


بازدید (64)

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها: دانلود رايگان, موزيك اشوان, سنگدليِ نخوام,
[ پنجشنبه 25 مهر 1398 ] [ 2:11 ] [ هانیه شاکری ]
نظرات
کد امنیتی رفرش

تعداد کل صفحات :

تبلیغات
ورود
آرشيو مطالب
آمار سایت
بازديدهای امروز : 5 بازدید
بازديدهای ديروز : 49 بازدید
بازديدهای این هفته : 62 بازدید
بازدید این ماه : 58 بازدید
بازدید سال : 1,029 بازدید
كل بازديدها : 3,454 بازدید
كل کاربران : 0 عدد
كل مطالب : 15 عدد
كل نظرات : 0 عدد
امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403